Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Linjär

nyregistreringen (Allmänt)

av besa, torsdagen 1 mars 2018, 08:39:46

När jag fyllt i nyregistreringen fyra gånger och det inte fungerade gav jag upp!!!!!
Besa

25826 visningar

nyregistreringen

av HMC, torsdagen 1 mars 2018, 09:00:36 @ besa

Min internetleverantör är bannlyst på grund av spamrisk. Det är en stor svensk internetleverantör med samma ip till många eller roterande IP. Nåväl, finns andra forum.

2058 visningar

nyregistreringen

av Jan Kardell @, Fellingsbro, torsdagen 1 mars 2018, 09:09:21 @ HMC
redigerad av Jan Kardell, torsdagen 1 mars 2018, 09:43:19

Jag kan inte registrerar mig, man måste skriva in födelseår och den rutan är spärrad.

Och tidszonen är fel.

Edit: Laddade om sidan och nu gick det fylla i årtalet.

Edit: Captchan var besvärlig, var tvungen att försöka flera gånger. Jag hittade tydligen fel antal bilar/affärer osv. Vid första försöket till registrering hände ingenting på en minut sedan laddades registreringssidan om. Andra försöket fungerade.

2021 visningar

nyregistreringen

av Mattias Jansson @, Uppsala, torsdagen 1 mars 2018, 09:04:49 @ besa

När jag fyllt i nyregistreringen fyra gånger och det inte fungerade gav jag upp!!!!!
Besa

Kontakta mig så kollar vi upp vad som kan vara problemet

MJ

---
Sekreterare i SJK styrelse

1948 visningar

nyregistreringen

av Mr Burke, Göteborg, torsdagen 1 mars 2018, 11:12:25 @ besa

Jag får inget aktiveringsmejl. Har väntat säkert 30 min, och har dubbelkollat och provksickat till den inmatade mejladressen samt kollat spamkorgen.

Funktionsönskan:
Många andra forum har nån slags funktion "skicka aktiveringsmejl igen". Den saknas här.

Jag heter samma i nya Postvagnen som här.

---
/Mr Burke

1706 visningar

nyregistreringen

av Mattias Jansson @, Uppsala, torsdagen 1 mars 2018, 11:50:23 @ Mr Burke

Jag får inget aktiveringsmejl. Har väntat säkert 30 min, och har dubbelkollat och provksickat till den inmatade mejladressen samt kollat spamkorgen.

Funktionsönskan:
Många andra forum har nån slags funktion "skicka aktiveringsmejl igen". Den saknas här.

Jag heter samma i nya Postvagnen som här.

Det är rätt hård belastning just nu, hav förtröstan, vi hoppas det ska mattas av efterhand. Admin jobbar på att lösa eller åtminstone mildra problemet.

---
Sekreterare i SJK styrelse

1679 visningar

nyregistreringen

av Mr Burke, Göteborg, torsdagen 1 mars 2018, 13:19:28 @ Mattias Jansson

Det är rätt hård belastning just nu, hav förtröstan, vi hoppas det ska mattas av efterhand. Admin jobbar på att lösa eller åtminstone mildra problemet.

Excellent, tack!

---
/Mr Burke

1626 visningar
Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta