Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Öppna tråden


TMY M 1111 (Bildvagnen)

av Otto Andersson, Linköping, torsdagen 28 april 2011, 17:39:14 @ Herbert Paalberg

Den stora kostnaden återfinns i de signalåtgärder med tillhörande arbeten som måste utföras då en spårväxel ska slopas. Kostnaderna för att fysiskt slopa själva växeln i spåret är i sammanhanget små.

Tyvärr verkar det som att Trafikverket inte har några medel till att på sikt minska underhållskostnaderna.

Forumet är stängt för nya inlägg
  590 visningar

Hela tråden:

 

Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta
powered by my little forum