Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Öppna tråden

Visning av upprustat Öresundståg - Komma in i nya PV (Allmänt)

av govve @, Malmö, torsdagen 8 mars 2018, 23:37:36 @ Ulf Broman

Jag får först tacka dig för all hjälp och all intressant information du lämnat här genom åren. För mig kommer nya Postvagnen inte bli detsamma om du inte följer med, trots att det är ny färg på den nya vagnen.

Om bara någon annan kan fixa detta med din ålder, eller att du kan använda en annan e-postadress, så skall jag med glädje hjälpa dig per telefon att komma in i nya Postvagnen.
Jag är nog i samma ålder som du, och lagom entusiastiskt (dvs har tendenser att bli gammal grinig gubbe), och jag har valt inställningar åt mig som mer liknar den gamla Postvagnen.
Det har skrivits i nya PV av Jan L att den nya är som programmet Word: Det finns massor av funktioner man aldrig använder och som man inte behöver veta om att de finns, utan man klarar sig långt med att skriva, göra fetstil och skriva ut, och exakt samma sak gäller i nya PV.

Så. Sov på saken ett par dagar, och hör sen av dig!

Jag ber att få instämma med vad Ulf B. skriver. Jag uppskattar dina kunniga och sakliga inlägg och kommer att sakna dessa om du inte följer med till den nya postvagnen.

Och det är väldigt få uppgifter man behöver lämna för att registrera sig så det bör man inte oroa sig för.

Jag hjälper dig gärna med berätta hur (och inte bara vad) du ska göra för att lyckas med registreringen. Maila mig på govve@telia.com så vi kan knyta direktkontakt.

Jag har sysslat med datasupport i närmare 40 år så vi ska säkert lyckas!

/tommy, född 1946

---
Glöm inte: 8 miljoner svenskar bor inte i Stockholm.

Forumet är stängt för nya inlägg
  1314 visningar

Hela tråden:

Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta