Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Öppna tråden

Utan prefix. Länk: Strejke kan indstille al togtrafik i Danmark (Allmänt)

av Bengt Löfgren, onsdagen 7 mars 2018, 17:59:31 @ Göran Kannerby
redigerad av Bengt Löfgren, onsdagen 7 mars 2018, 18:04:16

Hur många färjor finns det numera på linjerna till Sassnitz, Rostock och Polen? Kapacitet?

Går f n inte att skriva i nya PV p g a att det inte går att klicka in ett prefix.

"Följande fel inträffade när detta meddelande skickades

Du måste välja ett ämnesprefix."

[SIZE=4]https://ing.us6.list-manage.com/track/click?u=1c81296a3a502cb76bc378789&id=4db9cc544f&e=32e3b6a767[/SIZE]

I vilket av Postvagnens forum är det som du försökt posta meddelandet?
Har du fått upp en listbox med valbara ämnen för det forumet, eller var listan tom?
Vilket valde du om det gick?
Jag ser att andra har kunnat posta inlägg för en minut sedan.

Har du försökt posta ett supportärende ang ditt problem?

Jag har nu kollat runt i de olika fora, i ingendera finns prefixvalet tillgängligt. Detta gör att det blir omöjligt att starta nya ämnen, däremot går det utmärkt att svara på befintliga.

Eftersom det inte går att starta nya ämnen går det självklart inte att "posta ett supportärende". Det närmsta jag kom var att med lämplig rubrik ta upp det i en befintlig tråd.

Just nu klockan 18:55 ser jag Prefix i Järnvägsfoto, Järnvägsfordon och Support.Kan det vara något som din dator "minns" från ett tillfälle idag när det kanske inte fanns prefix.
Min dator är tämligen nystartad efter att ha varit avstängd hela dagen.

Forumet är stängt för nya inlägg
  1265 visningar

Hela tråden:

Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta