Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Öppna tråden

'Nya Postvagnen' (Allmänt)

av Bengt Löfgren, lrdagen 3 mars 2018, 08:55:08 @ Lennart Fransson

Verkar finns två grupperingar här:

- de som snabbt vill ha överblick över hela forumet och allt som skrivs.
- de som bara är intresserade av något specifikt, exempelvis bilder, och inte ens vill veta att något annat existerar.

Ja det var väl beskrivet. Det verkar som att de som vill se bilderna, och inget annat, önskar sig avkoppling från vardagen. Ungefär som roliga kattbilder på Instagram, fast med tåg. Medan den förra kategorin önskar sig ett tågforum där man får en översikt över diskussionerna, ungefär som gamla Postvagnen.

Saknar ”gillaknappen”! ;-)

Skaffa dej nya glasögon ;)
Den finns där :D

Var snäll och beskriv exakt var den finns. Jag hittar den inte.
I den tonade raden under inläggen finns fyra symboler:
Till vänster en triangel med betydelsen "Rapportera inlägget"
Till höger: En böjd pil med texten Svara med betydelsen "snabbsvara på det här inlägget"
Nästa: "svara med citat"
Längst till höger en symbol med betydelse "multi-citera detta inlägg"
Därunder i det vita en stor knapp med " + Svara på ämne"
Till höger: "Snabbnavigering". sedan en ruta med olika val och längst till höger en knapp "Topp"
Jag har även varit inne i de olika svarsalternativen och letat utan att hitta annat än de vanliga "smileysarna".

Jag använder en alldeles ny dator med Windows 10.
Har provat med både Microsoft Edge och Internet Explorer.

Någon gillaknapp ser jag inte!

Direkt under sista textraden i själva inlägget. En knapp med en tumme och texten Gilla.

Tack, men nej, där finns inget. Jag börjar misstänka att gillaknappen bara finns/syns på vissa system och/eller plattformar, eller finns det någon inställning som står fel i mitt eget konto som gör att jag inte ser knappen?

Forumet är stängt för nya inlägg
  1998 visningar

Hela tråden:

Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta