Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Öppna tråden

Har Forskaren fått den hjälp han behövde? (Allmänt)

av Mattias Jansson @, Uppsala, fredagen 2 mars 2018, 15:36:55 @ HMC

Inte mer än att min internetleverantör/ip-adress är bannlyst enligt forumet. Men ingen fara, jag kan ta mig runt de flesta sådana filter. Men man blir ju knappast positivt inställd! :)

Jag har ingen som helst aning om varför det inte fungerat för dig, men jag kan försäkra om att ingen är svartlistad, eller blockerad i förväg.
Vi har t o m haft som policy att inte ens blockera de (mycket få) personer som tidigare spärrats från denna Postvagn på grund av upprepade regelbrott (det rör sig om något tiotal användare, möjligen uppåt 20på tio år), utan de får registrerasig som alla andra, så hoppas vi att det funkar bättre denna gång.

Du har nu i en veckas tid skrivit mycket insinuanta och konstiga saker om den pågående nylanseringen. Varför vet inte jag och ärligt talat bryr jag mig inte ett dugg om vilka bevekelsegrunder du har för dina helt ogrundade förmodanden. Men du är lika välkommen att registrera dig som alla andra, och får du problem så är det bara att höra av sig mailledes så ordnar vi saken efter bästa förmåga. Vi är några stycken som nu ägnat en del tid åt den saken, oavlönat på vår fritid, och vi är så storsinta att vi låter även kverulanter med konspirationsteoretiska böjelser registrera sig.

Välkommen till nya PV!

---
Sekreterare i SJK styrelse

Forumet är stängt för nya inlägg
  1621 visningar

Hela tråden:

Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta