Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Öppna tråden

Frågor om nya Postvagnen, hjälp önskas (Allmänt)

av Mattias Jansson @, Uppsala, torsdagen 1 mars 2018, 21:09:49 @ Mattias Jansson

Jag kan alltså ytterligare klargöra: vi är just nu fyra personer som arbetar med detta. Två har tekniskakunskaper nog för att vara inne och peta i det riktigt tekniska, två andra (jag är en av dem) försöker sköta andra saker bland annat kommunikation.

Forumets admin har hållit på i stort sett nonstop minus några timmars sömn sedan igår kväll.
Jag var iväg några timmar i eftermiddags, annars har jag bland annat svarat på mail, pratat i telefon och försökt instruera folk hur de ska gå tillväga med registreringsproblem och annat, cookies som ställer till det och gudvetvad.
David och Niklas har varit igång mest hela tiden också, men till skillnad från mig (som är arbetslös i ungefär en månad till) så har de heltidsjobb att sköta.

Summa sumarum, så långt tycker jag att den här nystarten har gått acceptabelt bra. Perfekt? Finns inte, särskilt inte i den idéellt arbetande delen av världen.
Det kommer förhoppningsvis att bli rätt bra tillslut, men vi måste få lämna datorskärmen av och till.

---
Sekreterare i SJK styrelse

Låst
  1971 visningar

Hela tråden:

Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta