Svenska Järnvägsklubben

SJK Postvagnen - Arkiv 2008-2018

Åter till forumets huvudsida
Öppna tråden

Frågor om nya Postvagnen, hjälp önskas (Allmänt)

av Hans Broman @, Enhörna, torsdagen 1 mars 2018, 15:10:54 @ Forskaren

Jag tror att du nog lugnt kan regga ett konto i nya vagnen. Har väldigt svårt att se att avtalet skulle vara annorlunda än i gamla PV.

"Du har inte lägsta ålder för att kunna vara en del av SJK, och du kan därför inte registreras."

Är det ett svar som du själv har fått i bokningsdialogen? Hade du inte lämnat någon uppgift om din ålder?

Ja det kom upp på skärmen. Jag kan dock inte säga att jag själv gjort detta men jag har haft ett av barnbarnen som skulle försöka hjälpa mig lite på traven. Men de har farit vidare mot skidbacken nu så jag kan inte fråga om mera detaljer.
Just det här inlägget var dock mest som svar till signaturen Ohlzzon som påstod att det var samma villkor som i den gamla vagnen, vilket det alltså inte är.
Jag har ännu inte försökt att registrera mig själv och jag blir mer och mer tveksam till att göra det då jag inte begriper mig på det hela. Men jag ska testa lite mer så får vi se om jag är bildbar eller mogen för soptippen.

Jag hoppas verkligen att du kommer att lyckas registrera dig. Dina synpunkter behövs i Postvagnen, och då tänker jag inte bara på de faktauppgifter som du ofta kan presentera.

Låst
  2272 visningar

Hela tråden:

Postvagnen har 6190 registrerade användare som har gjort 1165810 inlägg i 105592 trådar. Just nu är vi 0 inloggade och 3 gäster (totalt 3).
Kontakta